مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

[/vc_column_inner]

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

[/vc_column_inner]

برنامه ی مهاجرت کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک (QIP)

این برنامه ی مهاجرت (سرمایه گذاری)مختص علاقمندان به سرمایه گذاری در استان کبک می باشد. علاوه بر آن از طریق این برنامه ی مهاجرت سرمایه گذاران می توانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. در این برنامه فرد سرمایه گذار باید 1.2 میلیون دلار کانادا به دولت کانادا پرداخت کند و همچنین تمایل به زندگی در استان کبک داشته باشد. از مهمترین و اصلی ترین مزایای این روش مهاجرت این است که شما بدون هیچگونه ریسک و خطری می توانید از این روش اقامت کانادا را دریافت کنید.

فواید روش مهاجرت به کانادا استان کبک از طریق سرمایه گذاری

  1. اعضای خانواده ی فرد سرمایه گذار را پوشش می دهد.

تمام اعضای خانواده ی فردی که متقاضی مهاجرت از طریق این برنامه است مانند همسر فرد متقاضی فرزندانی که زیر سن قانونی می باشند را پوشش می دهد و از جایگاهی که  در پرونده دارنند مانند فرد متقاضی می باشند.

  • سرمایه گذاری بدون هیچ گونه خطری

همانطور که در بالا ذکر شده است مبلغ مورد نظر که برای سرمایه گذاری برابر 1.2 میلیون دلار کانادا بعنوان گارانتی به دولت کانادا باید پرداخت شود و ایت مبلغ بطور کامل بعد از 5 سال به متقاضی برگرداننده خواهد شد. ویا شما می توانید سود 5 سال مبلغ مورد نظر را به دولت کانادا پرداخت کنید که برابر خواهد بود با 350000دلار کانادا، بدیهی است در این شرایط مبلغی به شما باز پرداخت نخواهد شد.

  •  بهره بردن از مزایای اقامت دائم کانادا

فرد متقاضی و خانواده ی آن می توانند از تمامی تسهیلات و امکاناتی که یک شهروند کانادایی از آن بهره مند می شود استفاده کنند. بخشی از این امکانات مانند: استفاده از مدارس دولتی فرزندان که کاملا بطور رایگان می باشد، استفاده از مراکز بهداشتی و درمانی که بیمه هزینه ی آن را پوشش می دهد و همچنین میتوانند و همچنین شرایط اینکه فرزندان بتوانند در یکی از معتبر ترین دانشگاههای دنیا تدریس کنند فراهم می شود.

  • این روش سرمایه گذاری بصورت غیر فعال صورت می گیرد به این معنی که نیاز نیست بیزینسی خریداری شود.
  • در این روش مهاجرتی می توان گفت مدرک زبان نیاز نمی باشد.

  ملزومات برای صلاحیت داشتن در روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه ذگذاری

  1. برای واجد شرایط بودن در این روش شما باید بتنهایی ویا به همراه همسرتان دارای دارایی خالصی به ارزش 2 میلیون دلار کانادا باشید باید توجه داشت این مقدار از سرمایه نباید از طریق وراثت و یا پول اهدایی در 6 ماه گذشته قبل از اپلای در خواست شما باشد. (اگر پولی ویا سرمایه ایی از طریق وراثت به شما برسد باید تا بیشتر از 6 ماه از دریافت ان گذشته باشد)
  2. متقاضی باید بتواند 1.2 میلیون دلار کانادا برای سرمایه گذاری پرداخت کند که همانطور در بالا بیان شده است این مبلغ بعد از 5 سال به شما باز می گردد ویا بجای آن می توان 350000 دلار کانادا پرداخت کرد که بدون بازپرداخت می باشد.
  3. متقاضی باید علاقمند به زندگی و اقامت در استان کبک باشد.
  4. 4.      باید حداقل 2 سال سابقه تجربه ی کاری مدیرتی داشته باشد.

لازم به ذکر است که از طریق این روش مهاجرت شما در طول 4 سال می توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

keyboard_arrow_up